Blogg

Ta del av TriHealth Fitness blogg!
FEB
16
0

Hjälp mig nå 1000!

Fotograf: Sussi Lorinder - Fotograf Sussi

Det är så fantastiskt härligt att få inspirera och jobba mer er alla! Framför allt så växer onlinejobben både privat och med företag. Jag jobbar just nu med fyra stora företag och hoppas på fler. Pga av pandemin har vi fått ställa om, både mentalt som jobbmässigt, och i slutänden tror jag att fler företag, och kanske vi själva, kommer att bli mer flexibla i synen på vad som egentligen är arbetsplatsen. Det gäller inte alla

Läs mer ...
FEB
03
0

Häng med på mitt onlinepass!

Fotograf: Sussi Lorinder - Fotografsussi.se

Funktionell styrka online på måndagar kl 20.15-20.45.

Här kör vi igenom hela kroppen där vi också utmanar både balans och stabilitet. Den perfekta träningen!

 

Passet körs via Teams där en länk mailas ut innan första passet.

Läs mer ...
FEB
01
0

Hommus med pumpa

Jag älskar hommus! Perfekt till alla dina måltider.

Det kan vara pålägg på fröknäcke med exvis avokado. Eller varför inte en god omelett med hommus till. Till middagen har jag det nästan alltid. I love it!

Har jag brådis så tar jag bara kikärtor och kör med tahini och rapsolja. Kryddar med salt och ingefära.

(Jag tål inte vitlök så det kan ni gärna lägga till själva om ni önskar.)

Hommus kan man göra på många olika sätt men här kommer min absoluta favorit med

Läs mer ...
JAN
11
0

Online coaching & pass

Jag älskar att öppna nya fina anteckningsböcker där jag kan skapa något nytt och inspirerande, få ner tankar och mål för det kommande året. Att få starta ett nytt år med något nytt och fräscht är en känsla jag verkligen älskar. Jag brukar börja varje år med att reflektera föregående år och mål och sedan sätta upp årets mål. Tittar även framåt 5 år och skriver ner mina mål. Det blir mer "hands on" och gör det mer på riktigt.

Läs mer ...
NOV
28
0

Rör på dig!

Foto: Fotograf Sussi Lorinder

Ingen har väl direkt missat att det är viktigt att röra på oss för att må bra men nu blir vi påminda av Världshälsoorganisationen, WHO, uppmanar oss alla att röra på oss mer för att minska risken för ohälsa. Det finns även rapporter som säger att dom som tränar oftast drabbas mindre hårt av Covid-19. Extra viktigt nu under pandemin när vi kanske blir mer stillasittande när jobbet ska skötas hemifrån. Faktum är att dom flesta av

Läs mer ...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.trihealth.nu/