Träningsprogram

Lite mer utmanande helkroppspass med hög puls!

Allt du behöver är en vikt eller sten modell lite större.

Enjoy!

 

Perfekt att kombinera styrka och kondition i ett tufft och effektivt pass!

Du behöver bara ett hopprep och en stol/stubbe/bänk.

Ett snabbt och effektivt backpass på löpbandet!

Nu blandar vi in lite kondition i crossfitpasset! Snabbat och härligt effektivt!

Allt du behöver är en hopprep och en medicinboll/fotboll.

Ett pass för dig som vill stärka & stabilisera upp knän och höfter.

Du behöver bara ett litet gummiband.

Ett snabbt pass på 7 minuter och allt du behöver är en stol/bänk eller vad naturen erbjuder.

Ett tufft corepass som du kör på tid!

En övning i 60 sekunder - den andra i 30 sekunder x 4!

1 minuts vila mellan varje block.

Du har 4 block som du kör á 6 min.  Totalt svettiga 27 minuter!

Har du ont om tid eller vill du köra ett effektivt pass direkt efter ditt löppass? Detta pass tar bara 15 minuter!

Ett corepass som jag körde i samband med ett träningsläger på Playitas. Ville inte aktivera benen för mycket då de fick jobba så mycket ändå.

Enjoy!!

Ett enkelt litet pass som jag körde på semestern. Tar ingen plats och allt du behöver är ett hopprep.

Ni ser mina busiga barn i bakgrunden som också ville vara med på bild. :)

Kort och effektivt pass du kan göra på gymmet.

Här kommer en liten video med bra övningar för att stärka upp kroppen.

 

Ett lite lugnare corepass som passar perfekt när du har ont om tid eller vill kombinera det med annan träning.

Ingen extra utrustning behövs. Övningarna passar också dig som har ont i ländryggen.

Ett riktigt bra styrkepass som utmanar kroppens alla små muskler!

Jobbar med en sida i taget för att stärka och bygga upp kroppens alla svaga länkar.

Har du ingen hantel eller kettlebell så går det lika bra med en sten.

Ett lite tuffare corepass!

Träna igenom hela kroppen med ett gummiband. 

Du väljer själv hur hårt du vill köra.

Häxans stjärna!

En härlig utmaning för din core.

Ett pass för hela kroppen i gymmet.

Här kommer en liten video så att du enkelt kan köra hemma.

Härligt pilatespass som du kan göra hemma.

  Ett enkelt träningsprogram som du kan göra både hemma och på gymmet!

Att träna på pilatesboll är bra för styrka, kordination och balans. Framför allt är det roligt!!

Ett enkelt och lite mer utmanande corepass att göra vart du än befinner dig! Allt du behöver är en matta, filt eller handduk.

Alla behöver vi stärka upp både rygg & axlar. Här är några övningar du kan göra med ett gummiband.

Ett enkelt och snabbt pass som du kan göra vart du vill! Jag har valt att köra det utomhus.

Inga redskap behövs.

Här kommer ett pass ni kan göra för rygg & axlar med en hantel. Givetvis kan man ta vad man har. :)

Enkelt och roligt crossfitpass. Jag har använt mig av vår lekplats!

 

Du behöver ingenting. Hitta en plats som ger dig ett lugn och utför din yoga. Bara landa i naturen och andas.

Namaste!

Ett tufft pass du kan göra själv eller med flera andra. Alla kör så mycket man orkar i 1 minut och vilar 30 sekunder innan nästa övning börjar. Superenkelt och effektivt! Du kör tre varv på tid!

Träningsprogram #4

Det enda du behöver är en stol / bänk / sten till två övningar annars är det bara din kroppsvikt som behövs!

16 övningar x 16 repetitioner = Sweet 16!! Ett superenkelt helkroppspass!

Enjoy!!

Här kommer ett kul pass som du kan göra vart du vill med din TRX.

 

Ett nytt härligt crossfitpass att utmana dig med. Du väljer själv om du vill köra ett kortare pass eller ett längre.

  

Ett kort och effektivt helkroppspass med din TRX.