Min kropp ville simma imorse men ville inte gå upp tidigt. Så jag låg kvar. I två timmar. Åkte sedan med maken för att möta upp med triklubben för ett årsmöte. Kommer att bli ett galet roligt år! Så kul!! Sedan hem för att ladda med lite lunch. Åkte sedan till gymmet för att få leda ett överraskningspass för en kille som fyllde år. Det blev en massa olika funktionella övningar, stabilitet, balans, box och givetvis mina tvättlappar. Lite av

Som det nya schemat ser ut så blir det tre crossfitpass i veckan. Tufft men galet roligt! I onsdags tränade jag med bästa tricoachen Magnus och givetvis blev det ett tufft crossfitpass men också lite axelrehab. Läs mer om mina senaste dagar på min gamla blogg: FitnessMama-bloggen

Imorse mötte jag upp Malin på gymmet för att köra ett pass. Innan vi sågs hann jag köra min axelrehab och 20 min uppvärmning på crosstrainern. Sedan körde vi 25 min Crossfit. Superkul och superjobbigt!

Sitter

Lite nervöst var det allt idag när jag skulle träffa Micke Rosén för första gången och träna. Ska bli otroligt spännande och se vad jag kan göra med min simning. Det var ju ändå inte så länge sedan som jag knappt vågade mig till simhallen utan att hyperventilera. ;)

Insim och sedan fick jag nöta en massa olika teknikövningar. Använde fenor hela passet genom. Hade lite jobbigt med andningen och det kändes som om jag skulle sjunka. Men det gjorde

Efter många önskningar startar jag nu en löpargrupp. Bli bättre på löpning! Under 5 veckor kommer du att förbättra din löpning och framförallt löpträna tillsammans med andra!

Det blir uppvärmning, löpteknik, intervaller/fartlek och/eller distans som avslutas med rörlighetsträning. Passet är 75 minuter.

Onsdagar kl 18.00-19.15 med start 8 februari.

Pris: 250:- för 5 tillfällen. Vi träffas i entrén till Åkersberga Sporthall (ishallen).

Föranmälan krävs och anmälan är bindande.

Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar.

Kom och träna

Vill du bli en bättre löpare?

Alla behöver vi bli bättre på att träna löpteknik och intervaller! Gör det tillsammans i en grupp. Alla utgår från sig själv och tränar efter egen förmåga. Har du skador är det bra om du har kollat upp dig först hos en läkare/naprapat.

Gemensam uppvärmning, löpteknik, löpstyrka och intervaller och rörlighetsträning.

Löpningen är kl 18.00-19.15 på onsdagar. Samling i Åkersberga Sporthalls entré (ishallen).

Start onsdagen den 15 februari! Kläder efter väder!

Pris: 250:- för

Nu är min nya hemsida äntligen up & running! :) Det betyder också att jag kommer att blogga från min hemsida. Superkul! Vill ni läsa om allt som hänt tidigare så kan ni läsa om det på min gamla blogg: metrobloggen.se/fitnessmama 

Som många har tyckt så kommer jag fortsätta att kalla min blogg för FitnessMama-bloggen.

2012 kommer att bli ett fantastiskt år och jag hoppas att du vill följa min resa!

Enjoy & välkomna till min "nya" FitnessMama-blogg!