Larmet pep 05.15 men drog mig till 05:30. Så skönt! Packa, äta frukost och få fart på tjejerna. Lämnade Tilde på skolan och cyklade till gymmet. Det blev min MTB då jag inte vågaar låta min italienare stå utanför gymmet när jag jobbar/tränar.

Hade PT-kunder och EasyLinepass på förmiddagen. En av mina kunder plågades ute på en löprunda. Givetvis kan jag inte springa med alla så jag peppade från min cykel.

003

Dessutom var det ju galet härligt väder ute. Så underbart!!

Lite datajobb hemma och sedan hämtade jag Tilde tidigt då hennes konståkningsträning började redan kl 15.00. Jag passade på att göra lite jobb på datorn under tiden. Perfekt! Sedan hade jag mina underbara konståkare på isen och sedan fysen. Det var sista träningspasset med dem som tränare. Jag har nämligen sagt upp mig i klubben. Inte pga barnen för de är helt fantastiska!! Utan pga andra saker som påverkar i klubben. Kommer inte gå närmare in på det här. Men

Som ni vet har jag det lite trassligt men det funkar. Det är ju bara att bestämma sig, eller hur? Lyckades få tag på min läkare igår och ha fattade inte varför jag jagade honom. Han hade redan skrivit ut medicin tillmig som fanns att hämta för TVÅ MÅNADER SEDAN!! Han hade bara glömt att meddela mig det... Dubbelsuck. Strunt samma. Nu har jag fått tabletterna så nu hoppas jag att det inte ska ta för lång tid innan det

Ja för mig var det väldigt intressant. :) Mötte upp Coach Mike för ett nytt simpass idag. Förra veckan blev det ju inget höjdarpass då jag började hyperventilera i vattnet och kunde inte andas. Hua!

Idag smög han in övningar redan från början där jag tvingades andas åt "fel håll". Kändes väldigt forcerat och jag fick jobba på att verkligen ta det lugnt och försöka slappna av. Lättare sagt än gjort. Dock är han så smart så han blandade upp det

Jag ska verkligen inte klaga men ibland måste jag. Fast bara lite. ;) Att var tredje vecka tokblöda är inte roligt. Då menar jag inte en riklig mens utan snarare kissa-på-mig-forsa-rikligt som kräver ca 4 klädbyten på några timmar. INTE ROLIGT! Det är mina mediciner som gör att det hela bara blir värre. Helt galet. Blir sjukt trött, yr, får huvudvärk och känner mig lite deppig.

Kände att nu börjar jag pigga på mig men så går det två veckor och så

Idag har det varit en skön och lugn träningsfri dag. Nästan i alla fall. ;)

Det blev en hel del datajobb, PT-kunder, fix på stan och lite slappande. Hämtade Tilde tidigt så att hon fick prova sina nya skridskor. Hon växer som ogräs min lilla tjej...hihi...

På seneftermiddagen mötte jag upp en PT-kund i simhallen. Vi körde aquajogg i bassängen. Att jogga i vatten är otroligt effektivt och bra om man exempelvis är skadad. Du vägeer bara 1/5 av din

Igår hämtade jag mitt nya pass. (Allvarligt, varför ser man alltid ut som om någon skrämt en på kortet?)

Packlistan är påbörjad.

Tränings-och reskompis är lika galen och taggad som jag!

Om 12 dagar drar jag till Mallis på träningsläger!!! Wiiiiieeeeee!!!

Jag och min underbara kompis Lotta träffades i somras under Kalmar Ironman (Järnmannen). Klickade direkt. Helt underbar tjej som jag har förmånen att få åka iväg på läger med. Så kul!! Vi gör helt enkelt ett eget litet läger.

Jag kände mig lite sliten i kroppen efter mina galna löppass så jag skickade ett sms till min tricoach Magnus hur det kändes. Han sa att vi ses på gymmet istället för att köra intervaller ute. Egentligen är det intervaller vi behöver köra men inte idag! ;)

Kom till gymmet och trodde att det skulle vara lite lugnare träning. Eller gjorde jag det? Det kunde jag glömma!! Hahaha! Magnus sa med ett leende att idag blir det benstyrka. Okej tyckte

TRÖTT:

Kände mig ganska trött imorse när jag hade kört 30 min core för mitt underbara företagsgäng. Lite seg i kroppen efter de sista två veckorna. Körde lite crossfit inspirerat. Kul!

TRÖTTARE:

Mötte upp brudarna på gymmet! Dags för att köra lite crossfit med Jeanette, Malin och Matilda. Idag var det dags att köra "Barbara".  Alla supertaggade. Värmde upp med 10 min crosstrainer innan vi gick på självaste Barbara!

5 varv på tid:

20 x pullups

30 x pushups

40